פסיכולוג בראשון לציון

שתפו

הנפש היא המפתח לרבים מהאתגריים הרגשיים, החברתיים והגופניים שאנחנו מתמודדים איתם. כל האתגרים האלה דורשים מאיתנו כוחות נפשיים, וכשאין לנו אותם, אנחנו מתמודדים פחות טוב, מתפקדים טוב פחות ופחות מאושרים.

לכן, אין פלא שבמהלך השנה האחרונה ראינו עלייה אדירה בפונים לטיפול פסיכולוגי בכל הארץ, גם בקליניקות שלנו בראשון לציון.

במסגרת הקליניקות שלנו, וגם דרך האינטרנט, הפסיכולוגים והפסיכולוגיות שלנו עזרו לרבים להתמודד עם אתגרי התקופה, תוך שימוש בשיטות פסיכולוגיות מוכרות ונחקרות שהותאמו במיוחד עבורכם ועבור המצב.(1)

מדוע לפנות לטיפול פסיכולוגי בראשון לציון?

בישראל, יותר מרבע מהאוכלוסיה סבלה או סובלת כיום ממצוקה נפשית. תחשבו על זה- אחד מכל משפחה, שמונה בכל כיתה.

 למרות שאתגרים נפשיים יכולים לתקוף את כולנו ממחקרים שונים עולה שגרושים, אלמנים, אנשים המתמודדים עם חולי או אלו המלווים אדם אחר שבמצוקה, נוטים לסבול מאתגרים כאלו או אחרים בתדירויות גבוהות יותר.(2)

לכן, קל להבין מדוע רבים מבצעים את הבחירה החשובה והאמיצה שבפניה לפסיכולוג. ייתכן, ופניה זו, תהיה הצעד הראשון בדרכם לפתרון והחלמה נפשית. ניתן לקרוא עוד על טיפול פסיכולוגי באתרנו.

איך אדע לבחור פסיכולוג בראשון לציון?

תהליך בחירת הפסיכולוג או הפסיכולוגית, כשלעצמו, הוא לא תמיד פשוט. לא בגלל שיש מעט פסיכולוגים מומלצים בראשון לציון, אלא בדיוק להפך.

 כשאנחנו בוחרים מטפל\ת, חשוב לבחור איש או אשת מקצוע אליהם נוכל לרכוש כבוד ואמון. זאת, כדי שבעתיד נרגיש בנוח להיפתח אליו ולשתף אותו בחיינו האישיים.(3)

חשוב לדעת שלמרות שכל המטפלים והמטפלות שלנו הם אנשי מקצוע עם רישיון ממשרד הבריאות והשכלה גבוהה בתחום בריאות הנפש, הם מתמחים בגילאים שונים ובשיטות טיפול שונות. 

בדיוק לשם כך, יצרנו מאגר פסיכולוגים מומלצים, בו אנו מפרטים את ההכשרה, תחומי העיסוק והנסיון של כל מטפל ומטפלת, לנוחיותכם. אנו מזמינים אתכם לקרוא פרטים נוספים על בחירת פסיכולוג בקישור “פסיכולוג מומלץ”.

כיצד הטיפול משפיע?

מטרות הטיפול הפסיכולוגי, עבור רוב האנשים, הן מתן תחושת הקלה והענקת הכוחות להתמודד עם אתגרים עתידיים. חשוב לזכור, כי בכלל המקרים, על הטיפולים להיות מותאמים באופן אישי לכל מטופל ומטופל. 

לטיפולים נפשיים עדכניים שמבוצעים בצורה טובה, כגון טיפול קוגנטיבי- התנהגותי, CBT,  יש יכולות רבות, כולל הקלה על חרדה, דיכאון או לחצים שאדם חווה, עזרה בגמילה מהתמכרויות לחומרים או התנהגויות מסוכנות, סיוע בהתמודדות עם הפרעות אכילה או אישיות ואף השלמת טיפול רפואי במחלות נפשיות מורכבות יותר. 

בניגוד לטיפולים אחרים, טיפולי CBT הם קצרים יותר, תחומים בזמן ומערבים השתתפות פעילה של המטופל או המטופלת באמצעות סדרת תרגולים בקליניקה, באינטרנט ובבית.

קבלו המלצה לפסיכולוג בראשל”צ

בעיות רגשיות, גופניות ונפשיות הן אתגר שמלווה רבים מאיתנו ומפריע לנו לנהל את חיינו כפי שמגיע לנו. חשוב לדעת שלרוב האתגרים איתם אנחנו מתמודדים יש פיתרון מוכח מחקרית. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המטפלים המוסמכים שלנו בראשון לציון. יחד, נאזין, ניוועץ ונסייע לכם בהתמודדות, בדרך לחיים בריאים יותר.

 

מקורות: (1),(2),(3)

נער בזמן טיפול פסיכולוגי אצל מטפל
שתפו

רשימת מטפלים: פסיכולוג בראשון לציון

No data was found

אנחנו כאן בשבילך

פורטל מבית מכון חיבורים